Гарантії

ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який гарантує:Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з іншої причини не може бути використаний за призначенням.
    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
    Обмін товару належної якості здійснюється за умови:якщо він не використовувався;
    якщо збережено його товарний вигляд;
    споживчі властивості, пломби, ярлики;
    а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві в день розірвання договору, а у разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів. Просимо звернути особливу увагу на вимогу Закону щодо умов повернення товару , оскільки товари зі слідами експлуатації, наявністю навіть незначних пошкоджень, не укомплектовані таким же чином, як при отриманні товару, включаючи упаковку, – поверненню та обміну не підлягають!!!!Для обміну і повернення товари належної якості необхідно зв’язатися з продавцем за телефонами , вказаним на сайті та обговорити час та місце повернення товару у місті Києві.У разі пересилання товару для обміну або повернення грошей через транспортні компанії або іншим способом транспортні витрати оплачує покупець.

    Ст. 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
    1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати: пропорційного зменшення ціни;

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених при необхідності укладанням експертизи, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов’язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:

    ·          розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    ·          вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    Гарантія на електротранспорт та комплектуючі ТМ VЕOLA

    Інтернет-магазин www.vеola.com.ua надає на всі товари  гарантію до 12 місяців щодо усунення прихованих заводських дефектів, виявлених у процесі експлуатації.

    Гарантійні зобов’язання виконуються на підставі гарантійного талона, наявність якого є необхідною умовою для звернення до сервісу центру. Термін гарантії на виріб вказаний у гарантійному талоні.

    Куди звертатися за технічною консультацією або у разі поломки

    Служба технічної підтримки працює з 10.00 до 17.00 з понеділка по п’ятницю Вихідний – субота, неділя. У разі поломки, або позаштатної роботи виробу, спочатку, в обов’язковому порядку, – необхідно проконсультуватися про можливі причини виходу виробу з ладу та варіанти вирішення проблеми за телефоном 073-904-80-50

    ТАКОЖ ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ОБОВ’ЯЗКИ СПОЖИВАЧІВ:

    Стаття 4. Закону України «Про захист прав споживачів»

    Споживачі зобов’язані

    · Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

    ·          у разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої зазначеної в експлуатаційній документації особі, яка виконує їх функції;

    · користуватися товаром відповідно до його цільового призначення та дотримуватись умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

    ·          з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів.

    Звертаємо увагу споживачів на те, що Закон передбачає єдиний випадок відмови у гарантійному ремонті – порушення споживачем правил експлуатації товару чи його зберігання. Порушення правил експлуатації має бути доведено експертизою.

    За законом, її має провести продавець, власним коштом і лише після письмової заяви покупця.

    – Заява складається у двох примірниках, на ній обов’язково ставляться підписи і покупця, і продавця. Термін, протягом якого має бути проведена експертиза – 3 дні. Експертизу проводять незалежні спеціалісти, які мають на це право.

    Якщо з’ясується, що у поломці винен покупець – він має компенсувати вартість експертизи.

    Якщо виявиться, що це вина виробника чи продавця – покупець має право безкоштовний ремонт товару (у разі незначної поломки), заміну чи повернення грошей (у разі серйозної поломки). Замінити товар можна лише на аналогічний, якщо такий є в наявності.